Verzendbeleid
Dit beleid is van toepassing op bestellingen in Nederland en België en bedoeld om ervoor te zorgen dat je duidelijk op de hoogte bent van ons verzendbeleid en onze verzendprocedures. Door bij onze winkel te bestellen, accepteer je het hierin vermelde beleid.
Wij maken gebruik van een internationaal warenhuis waar onze voorraad ligt, al onze producten zijn zorgvuldig uitgekozen en door een strenge kwaliteitskeuring heen gegaan om te zorgen dat wij top kwaliteit van de producten leveren.
Bestellingen worden doorgaans binnen 1 tot 2 dagen verwerkt tussen maandag en vrijdag en de volgende dag vanuit het magazijn verzonden. De levertijd bedraagt 5 tot 10 kalenderdagen. Er zijn geen verzendingen in het weekend. Bij grote vraag naar producten kan de verwerkingstijd langer duren.
Verzendkosten
De verzendkosten van onze bestellingen zijn altijd GRATIS, dit geldt voor Nederland en België.
Verzendgegevens
Controleer of alle verzendgegevens juist zijn. Bij onjuiste of ontbrekende informatie moeten we de verwerking stoppen en contact met je opnemen tot alle informatie volledig is. Hierdoor kan je bestelling vertraging oplopen. De vertraging kan ook veroorzaakt worden door de douane.
Bestelling volgen
Na het plaatsen van je bestelling zal je gemiddeld binnen 24 uur een tracking nummer toegewezen krijgen. Het kan even duren voordat de tracking gegevens zichtbaar zijn. Je zal het tracking nummer per e-mail ontvangen, aan de hand daarvan kun je, je bestelling volgen.
Verloren bestellingen
Indien de bestelling tijdens het vervoer is kwijtgeraakt of als de koper beweert de bestelling niet te hebben ontvangen (ook al blijkt dit uit de tracking informatie), zal er een onderzoeksprocedure van start gaan bij de vervoerder. Om de klanttevredenheid hoog te houden, zullen wij zo snel mogelijk een passende oplossing verzorgen voor de klant. Zowel wij als de klant dient zijn volledige medewerking aan de vervoerder te verlenen.
Beschadigde bestellingen
In het geval dat je een bestelling beschadigd hebt binnen gekregen zullen we je verzoeken een foto op te sturen van de desbetreffende schade. Hierna zullen wij een gepaste oplossing aanbieden.
Bijzondere extra inklaringskosten en/of invoerrechten
Er is een mogelijkheid dat je kan worden onderworpen aan bijzondere extra inklaringskosten en belastingen, die worden geheven zodra je bestelling het land van bestemming bereikt. Deze extra kosten voor inklaring zijn voor rekening van de klant. Nofal heeft geen inzicht in deze kosten en kan niet aangeven hoeveel dit zal bedragen.
Contact opnemen: stuur een e-mail naar support@nofal.nl of stuur een bericht via onze contact pagina.